kbba9

! Raya Sale !

Thursday, January 19, 2017

DAY 15 : 31 Days Challenge By JDT Blogger - Wallpaper Handphone @ Laptop

 

Ni lah wajah kesayangan KakNa . Dah dekat 3 bulan tak tukar gambar . KakNa jenis tak suka tukar - tukar gambar wallpaper sebab rasa sayang , tambahan pula kadang tak ingat nak tukar .

Ada yang tanya kenapa tak letak gambar suami ? Jawapan KakNa , suami KakNa pun tak letak gamabr KakNa . Hahaha . #silasentap . ala , suami tu kalau kita merajuk dengan dia , tengok telefon gamabr dia , nanti jadai menyampah , yer dak ? hehe . kalau anak , dia buat kita marah pun , bila tengok gamabr dia balik jadi lembut je hati . hehe . #alasan

tak apalah , itu pendapat KakNa . korang pula macam mana ? Letak gamabr suami ke gamabr anak ? atau korang jenis suka tukar gambar wallpaper ?

tepuk dada tanya selera . ^_^

!!Jom Tambah Pendapatan!!