kbba9

! Raya Sale !

Sunday, May 28, 2017

7 Days Croissant With Cream Chocolate Cream Filling by Munchy

7 Days Croissant With Cream Chocolate Cream Filling by Munchy

Hai korang , tengah buat apa tu ? Puasa tak ?
Tak kan dah ponteng puasa , baru hari kedua kot ! Hahahaha .

  

Nampak sedap kan ? Memang sedap pun korang !

Roti ni FIL yang belikan untuk anak - anak , FIL beli dekat 7eleven area rumah dia . KakNa belum beli lagi , sebab masalahnya pasaran belum meluas lagi , so susah nak cari . Almaklumlah , produk baru kan ?
Harga ? 
RM 1.30 kalau KakNa tak silap . 

Serius sedap . 

Lepas ni nak carik lagi , nak buat stok untuk anak - anak dan bekal ke rumah pengasuh . Haiishh , puasa - puasa ni , makanan semua nampak sedap kan ? 

So , kalau korang dah jumpa tu , cepat - cepatlah beli dan cuba yer ! Rugi tau siapa yang belum cuba . Hehehe . Tapi kalau tak sedapkan jangan salahkan KakNa , pergi salahkan kilang Munchy tu . Huhu .

Okaylah , nak sambung buat kerja .

Assalamualaikum !

!!Jom Tambah Pendapatan!!